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Regarding Shipping Policy

Posted by WONLOG(ip:)

Date 2019-05-29 18:13:51

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[관세]


국가세관의 규정에 따르면 배송과정에서 관세가 발생할 수 있습니다.

국제 발송물 중에 발생할 수 있는 모든 수입 관세 및 세금은 구매자가 책임지며,
이 요금은 도착 국가에서 부과하는 것으로 당사에서 책임을 질 수 없습니다.

실제 세금 금액은 배송지역의 차이와 구매상품에 따라 달라질 수 있습니다.

수령인이 소포 수령을 거부하는 경우, 주문은 한국으로 반송되어 재배송되지 않습니다.
관련 비용(왕복 운송, 관세 등)은 환불에서 차감됩니다.

*구매 금액 : 할인/적립이 적용되기 전의 상품가격으로 기입되어 집니다.





[배송]


1.정확한 시군도시/ 주도/ 상세주소/우편번호/전화번호/이메일를 기입해주세요.

2.국내사이트에서 주문하시고 해외배송을 원하시는 분들은 당일에 꼭 메일이나 게시글 문의남겨주세요.(배송료 입금완료시 문의를 남기지 않으시면 배송지연에
우려가 있으니 유의해주세요.)

3.배송 시 기입되어지는 금액은 상품구매금액으로 기입되어집니다. (상품구매 금액 : 할인/적립이 적용되기 전의 상품가격)

4. 배송(택배)에 관련 된 문의는 당사에서 확인할 수 있는 부분에 한계가 있어 구매자 자국의 우체국에 문의해주세요.

5. 배송료는 주문한 품목과 국가에 따라 다르게 청구됩니다.

6. EMS 특성상 배송 시 요청사항은 전달이 불가합니다.

7. 해외 배송의 특성상 부분 배송이 불가능합니다.

8. 배송(택배)조회가 되지 않을 경우 KOREA EMS에서 더욱 정확한 확인이 가능합니다.

-한국 EMS: https://ems.epost.go.kr/
-전세계 : https://www.track-trace.com/
-미국 : https://tools.usps.com/
-일본 : https://www.post.japanpost.jp/
-중국 : http://www.ems.com.cn/
-캐나다 : https://www.canadapost.ca/





[교환/환불]


1.상품의 교환이나 환불를 원할 시 배송 전 메일이나 게시판에 문의를 남겨주세요.(한국 시간 기준 : 14시)
미리 글을 남기지 않을시 처음 주문정보로 배송 되거나, 상품이 누락될 수 있습니다.
(*배송 시작 시 정보 수정은 불가하며, 배송준비 중 상태에만 정보수정이 가능한 점 유의해주세요.)

2.당사의 오배송으로 인한 경우를 제외하고 모든 교환/환불을 이루어지지 않습니다.

(특히 착용만으로도 재화의 가치가 떨어지는 레깅스/양말/스타킹/신발 등의 상품들은 교환/반품이 어려운 점 알려드립니다.)

3.상품지연, 품절시 메일을 보내드리고 있으니 정확한 메일을 써주시기 바라며 확인 부탁드립니다.
품절된 상품의 메일 확인을 3일 이상 하지 않을 시 엑심베이 환불을 해드리고 배송을 도와드리겠습니다.

4.배송 전 상품 교환 시 다른 상품의 추가는 불가하며, 동일 상품내 색상교환은 가능합니다.(배송 시작 시에는 불가능)

5. 상품 환불의 방법에는 엑심베이 환불과 적립금 환불이 있습니다.

(해외 사이트에서 상품 구매 후 쌓인 적립금은 국내 사이트에서 사용할 수 없으며, 오직 해외 사이트에서만 사용할 수 있습니다.
환불받게 되는 적립금 또한 해외사이트 구매 시 해외 사이트로만 적립가능하니 이 점 유의해주시기 바랍니다.)

6. 환불 금액은 카드사에 따라 입금일이 늦어질 수 있으니 자세한 사항은 카드사에 문의 부탁드립니다.

7. 엑심베이 결제가 완료가 되었다면, 배송 전 취소 한 경우에도 게시판이나 이메일로 문의를 주셔야 환불이 가능합니다.







[Customs and Duties]


National customs regulations may result in customs duties in the delivery process.

All import duties and taxes incurred in international shipments are the buyer's responsibility,
This charge is imposed by the country of destination and we can not be held responsible.

Your actual tax amount will vary depending on the shipping region and your purchase.

In the case that the recipient refuses to receive the parcel, the order will be returned to Korea and will not be re-shipped.
Relevant expenses (round-trip shipping, customs, etc.) will be deducted from the refund.

-Purchase amount: Original price of item(s) before any discounts/coupons are applied.





[Shipping]


1. Please enter correct city / province / address / postal code / phone number / email.

2. Please make an order on the domestic website and if you want to send it overseas, please leave an email or post on that day.
(If you do not leave any inquiries at the completion of the delivery fee,
please be careful because there is a concern about delayed delivery.)

3. The amount that is written on delivery will be filled in as the purchase amount.
(*Purchase amount: Original price of item(s) before any discounts/coupons are applied.)

4. For inquiries regarding delivery (delivery), there are limitations to what we can check with us, so please contact the post office.

5. Shipping charges will be charged differently depending on the item (s) ordered and country.

6. Due to the nature of EMS, requests cannot be delivered upon delivery.

7. Due to the nature of overseas shipping, partial delivery is not possible.

8. If delivery (courier) inquiry is not possible, KOREA EMS can check more accurately.

-KOREA EMS: https://ems.epost.go.kr/
-Worldwide: https://www.track-trace.com/
-US: https://tools.usps.com/
-Japan: https://www.post.japanpost.jp/
-China: http://www.ems.com.cn/
-Canada: https://www.canadapost.ca/





[Exchange/Refund]


1.If you want to exchange or refund your product, please leave your inquiries on the mail or bulletin board before delivery.(Korea Time : 2 p.m.)
If you do not leave a message in advance, it may be delivered as the first order information or products may be missing.
(*Please note that information can not be modified at the start of delivery and information can be modified only while preparing for delivery.)

2. All exchange/refunds are not made except for the misdelivery of our company.

(In the case of leggings, socks, stockings, shoes, etc., where the value of goods is reduced by wearing only, it is difficult to exchange/return.)

3. We will send you an email when the product is delayed or out of stock, so please write an accurate e-mail.
If you do not check the mail for more than 3 days, We will refund the Eximbay and help you deliver it.

4. Adding other products is not possible when exchanging products before delivery, and color exchange within the same product is possible.
(Not at the start of delivery)

5. There are two ways to refund a product: a refund of Eximbay and a refund of reward point.

(*Accumulated reward points after purchasing from overseas sites can not be used on domestic sites, only on overseas sites.
In addition, overseas site refund reward point can only be earned on overseas sites.)

6. For more information, please contact the card company, as the refund amount may be delayed depending on the card company.

7. If the EximBay payment is completed, you can refund it by asking the bulletin board or e-mail even if you cancel before delivery.

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